جهت ثبت آگهی تماس بگیرید

(روی شماره کلیک کنید)

جهت ثبت آگهی پیام دهید

(روی آیکون کلیک کنید)

لیست بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای در اسلامشهر

آدرس و شماره تماس بهترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای در اسلامشهر به همراه پیج اینستاگرام ، لوکیشن دقیق و توضیحات و مرکز فنی حرفه ای اسلامشهر زرافشان در هر آگهی ثبت شده است که به راحتی برای شما شهروندان محترم قابل دسترسی می باشد.

 

  • کلاس های رایگان فنی حرفه ای اسلامشهر
  • مجتمع فنی حرفه ای اسلامشهر استان تهران، اسلامشهر
  • سایت فنی حرفه ای اسلامشهر
  • شماره تلفن فنی حرفه ای اسلامشهر زرافشان
  • مرکز فنی حرفه ای اسلامشهر زرافشان
  • مرکز آموزش فنی و حرفه ای اسلامشهر- شماره ۱۵ استان تهران، اسلامشهر
  • آموزشگاه فنی حرفه ای واوان

 

 

فنی حرفه ای اسلامشهر چه رشته هایی دارد؟

شاید سوال شما هم باشد که کلاس های آموزشی در اسلامشهر  در مجتمع فنی و حرفه ای چه رشته هایی را شامل می شود که در ادامه به معرفی تک تک این رشته ها می پردازیم تا بهتر با آموزش های این آموزشگاه ها آشنا شوید.

آموزشگاه تعمیر موبایل در اسلامشهر

امروزه نیاز به گوشی یکی از موارد مهم در زندگی روزمره ماست و از آنجایی که گوشی موبایل  احتمال آسیب و شکستگی آن بسیار زیاد است. علاوه بر این، استفاده نادرست از گوشی به قطعات آن از جمله قیمت، گوشی، کارت حافظه، سیم کارت و … آسیب وارد می کند. در نتیجه تعداد گوشی های تعمیر شده در بازار کار افزایش یافته و نیاز به تعمیرکار موبایل احساس شده است.

با گذراندن دوره آموزش تعمیرات موبایل در اسلامشهر می توانید تقریباً روی تمام قسمت های برد مانند سوکت شارژ، تاچ و ال سی دی و … کار کنید.
علاوه بر بحث تعویض، با نشان دادن مطالب، نه تنها می توانید کار را جایگزین کنید، بلکه می توانید مشکلات را حل کرده و مدارهای سخت افزاری موبایل را آنالیز کنید و به راحتی عیوب را شناسایی کنید.

آموزشگاه حسابداری در اسلامشهر

آموزش تئوری بدون تجربه عملی برای یافتن شغل مناسب امکان پذیر نیست  و نمی تواند شرایط لازم برای درآمدزایی را ایجاد کند. در واقع آموزش عملی و نظری باید مکمل یکدیگر باشند و با هم کار کنند. حسابداری یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین مهارت هایی است که نیاز به آموزش عملی  در آموزشگاه حسابداری اسلامشهر دارد. بسیاری از علاقه مندان به این رشته با مدرک حسابداری وارد بازار کار می شوند.
آموزش حسابداری بازار کار شامل موضوعات متنوعی از جمله حسابداری صنعتی، مالی، قراردادی و پیمانی، مالیاتی، حسابداری انبار و مدیریت انبار، بازرگانی، حقوق و دستمزد، نرم افزار حسابداری، حسابداری، حسابرسی و … می باشد. تمامی این آموزش ها شرایط لازم برای ورود به بازار کار را فراهم می کند.

آموزشگاه خیاطی در اسلامشهر

یکی دیگر از شته هایی که در آموزشگاه فنی حرفه ای اسلامشهر  آموزش داده می شود خیاطی است.
در مدرسه هنر خیاطی اغلب با هنرهای دیگری مانند خیاطی، گلدوزی، تکه دوزی، سوزن دوزی، سنگ دوزی، منجوق دوزی و … همراه است و خیاط هنگام دوخت پارچه های سفارشی خود از آن استفاده می کند و باید دانش خیاطی و خلاقیت و خلاقیت داشته باشد. مهارت ها نیز برای این شغل مهم هستند. تجربه را می توان مهمترین عامل موفقیت در هنگام کار در آموزشگاه خیاطی دانست. هر چه در کارش موفق تر باشد، از طریق آموزش حرفه ای و همکاری با استاد می تواند آموزش رسمی و مدرک معتبر دریافت کند یا در کار مهارت داشته باشد.

آموزشگاه آرایشگری در اسلامشهر

برای گرفتن مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری فقط کافی است دوره های مربوط به حرفه را در بهترین آموزشگاه فنی و حرفه ای اسلامشهر بگذرانید.. این مدارس میزبان دوره های آموزشی در ۳ سطح مقدماتی، تخصصی و فوق تخصصی هستند. شما می توانید یکی از این دوره ها را بر اساس سطح، وضعیت مالی و اهداف شغلی خود انتخاب کنید. پس از گذراندن دوره های تئوری و عملی شرکت در آزمون های استاندارد یا آنلاین انجمن فنی-حرفه ای الزامی است.
آزمون ها به دو صورت نظری و عملی برگزار می شود. پس از انجام این مراحل و دریافت نمره قبولی می توانید دیپلم خود را دریافت کنید. گواهینامه به صورت الکترونیکی صادر می شود و معمولاً ۳ تا ۶ ماه طول می کشد.

آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی در اسلامشهر

آموزش تغذیه بخشی از بخش خدمات غذایی و بخشی از گروه خدمات فنی و حرفه ای کشور است. ثبت نام در دوره آشپزی فرصتی برای بهبود مهارت های آشپزی، دریافت مجوزها و گواهینامه ها و در نتیجه کسب درآمد است. آشپزی یک حرفه در زمینه غذا است. افراد با شرکت در دوره های آشپزی و کسب صلاحیت های مناسب، امکان فعالیت در بسیاری از زمینه های صنایع غذایی را دارند.

آموزشگاه کامپیوتر در اسلامشهر

 در آموزشگاه فنی و حرفه ای در اسلامشهر ، آموزش های مربوط به کامپیوتر مانند آفیس ، برنامه نویسی ، سئو  مقدماتی و سئو تخصصی و همچنین طراحی سایت با وردپرس آموزش داده می شود.

بهترین مشاغل مرتبط در اسلامشهر