جهت ثبت آگهی تماس بگیرید

(روی شماره کلیک کنید)

جهت ثبت آگهی پیام دهید

(روی آیکون کلیک کنید)

آدرس بهترین فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی در اسلامشهر

آگهی بیشتر...

آدرس بهترین فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی در اسلامشهر به همراه شماره تماس و لوکیشن دقیق و پیح اینستاگرام لوازم آرایشی در اسلامشهر  در خیابان ها و شهرک های الهیه، شهرک ایران زمین، شهرک موسی آباد، شهرک مصطفی خمینی، خیابان باغ فیض، خیابان کاشانی، مهدیه، سعیدیه، قائمیه، ۱۵ متری و بیست متری امام خمینی و سایر خیابان ها محلات و شهرک ها ثبت شده است.

  • لوازم آرایشی باغ فیض اسلامشهر
  • لوازم آرایشی عزیزی اسلامشهر بیست متری
  • لوازم آرایشی پرستو اسلامشهر
  • فروشگاه ویولت اسلامشهر

در فروشگاه لوازم آرایشی اسلامشهر چه محصولاتی عرضه می شود؟

فروشگاه لوازم آرایشی در اسلامشهر و در سراسر دنیا یکی از محبوب ترین فروشگاه ها در نزد بانوان است. تنوع لوازم آرایشی به قدری زیاد است که خانم وقتی وارد فروشگاه های بزرگ آرایشی بهداشتی می شوند غرق در تماشا می شوند و قطعا با دست پر از مغازه بیرون می آیند ولو شده یک لاک را خریداری می کنند. در ادامه به معرفی کالاهی می پردازیم که به صورت مرسوم در این فروشگاه ها فروخته می شود.

فروش محصولات مربوط به آرایش صورت و گریم

مهم ترین محصولاتی که در فروشگاه آرایشی بهداشتی در اسلامشهر به فروش می رسد کالاهای مربوط به خود آرایی صورت و چهره است که شامل موارد زیر می شود.

لوازم آرایش صورت:
 کرم پودر، محصولات تخصصی گریم، پنکک آرایشی، رژ گونه، پرایمر آرایشی، فیکساتور آرایشی، برنزه کننده صورت، کانسیلر، کرم گریم، موس صورت از جمله محصولاتی هستند که مربوط به صورت بوده و در  لاوزمم ارایشی بهداشتی اسلامشهر یافت می شوند.

لوازم آرایش بدن:
برچسب تاتو، حنای طراحی که برای دست ها و قسمت های مختلف بدن به صورت موقت استفاده می شوند.

لوازم آرایش چشم :
دیگر محصولاتی که در لوازم آرایشی اسلامشهر به فروش می رسد شامل: سایه چشم، ریمل چشم، خط چشم، مداد چشم، پرایمر چشم، لنز رنگی، تقویت کننده مژه و ابرو

لوازم آرایش ابرو:
قاب ابرو، مداد ابرو، سایه ابرو، ریمل ابرو کالاهای مرتبط با پیرایش ابرو هستند.

لوازم آرایش ناخن :
 ناخن گیر، وسایل طراحی ناخن، لاک ناخن، لاک پاک کن ناخن، محصولات مراقبت از ناخن، ست پدیکور و مانیکور، ناخن مصنوعی، دستگاه لاک خشک کن یو وی، سوهان ناخن را می توان از دیگر محصولات موجود در این فروشگاه ها دانست.

لوازم آرایش لب:
خط لب، رژ لب مایع، بالم لب، رژ لب، حجم دهنده لب محصولات آرایشی و مراقبتی از لب ها هستند

 

ابزارآلات آرایش :
ابزار آلات آرایشی یکی دیگر از محصولات عرضه شده در فروشگاه لوازم آرایشی اسلامشهر باغ فیض است که شامل استند لوازم آرایش، چسب مژه، کیف لوازم آرایش، براش آرایشی، پد آرایشی، آینه آرایشی، تراش آرایشی، تیغ ابرو و موچین، قیچی ابرو می شود.

محصولات مراقبت از مو در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی اسلامشهر

محصولات مراقبت از مو تقریباً همیشه برای فروش در فروشگاه های لوازم آرایشی موجود است. محصولات مراقبت از مو بسیار محبوب هستند زیرا بسیاری از افراد نگران ظاهر موهای خود هستند حتی اگر معمولاً آرایش نمی کنند. محصولات مراقبت از مو ممکن است شامل اقلام معمولی مانند شامپو، نرم کننده و اسپری مو باشد، اما موارد دیگری مانند کیت های رنگ مو یا کیت هایلایت و اکستنشن مو نیز در بسیاری از فروشگاه های لوازم آرایشی اسلامشهر یافت می شود.
فروشگاه لوازم آرایشی، پاک کننده ها، محصولات درمانی و زیبایی را برای مردان، زنان و کودکان در هر سنی عرضه می کند. شامپو و نرم کننده را می توان در کنار فوم ها و ژل ها یافت. محصولات مراقبت از مو و درمان موهای آسیب دیده را می توان در قفسه فروشگاه های لوازم آرایشی یافت.

لوازم برقی آرایشی

از محصولات مهمی که در فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی یافت می شود می توان به فروش لوازم برقی آرایشی اشاره کرد که چند تا از مهم ترین این لوازم برقی که معمولا مورد استقبال خانم ها هم هست را در ادامه بررسی می کنیم.

سشوار

قبل از خرید سشوار باید به چند نکته توجه کرد. سشوارها به دو دسته خانگی و آرایشگاهی تقسیم می شوند. به طور کلی سشوارهای سالنی از سشوارهای خانگی قدرتمندتر هستند. زیرا این دستگاه بارها در طول روز استفاده می شود.
بنابراین تفاوت بین یک سشوار خوب و یک سشوار معمولی چیست؟ اول از همه باید بدانید که قدرت سشوار بسیار مهم است. قدرت سشوار که با علامت W یا وات روی جعبه دستگاه مشخص شده است، نشان دهنده سرعت سشوار در خشک کردن مو و سرعت هوای سشوار است. بنابراین، هر چه سطح قدرت سشوار بالاتر باشد، ممکن است قیمت آن بالاتر باشد.

برس حرارتی مو

صاف کردن مو کار سختی به نظر می رسد. اما اگر از ابزار مناسب استفاده کنید، موهای شما در عرض چند دقیقه کاملا صاف می شود. با این حال، چند نکته وجود دارد که باید قبل از خرید برس حرارتی از فروشگاه لوازم آرایشی اسلامشهر در نظر بگیرید. اولین چیزی که باید در نظر بگیرید دمای قابل تنظیم دستگاه است.
به عبارت دیگر دمای دستگاه باید قابل تنظیم باشد تا بتوانید بسته به نوع موهای خود بهترین دما را انتخاب کنید. در غیر این صورت ممکن است موهای شما با دمای ثابت دستگاه صاف نشوند و یا حتی نسوزند.

بابلیس یا دستگاه فر کننده مو در فروشگاه لوازم آرایشی اسلامشهر

در گذشته سشوارها با نام بابیلیس شناخته می شدند، اما امروزه همه می دانند که بابیلیس نام تجاری تولید کننده محصولات الکترونیکی خاص است. معمولاً اتو مو تماس مستقیم اتو با مو است که باعث سوختن مو می شود. به همین دلیل بهتر است به سراغ یک سشوار جدید و مدرن بروید که دمای اتو و دستگاه را تنظیم کند. در این صورت آسیب کمتری به موهای شما وارد می شود و موهای پرپشت به راحتی دستگاه را گرم می کنند.

بهترین مشاغل مرتبط در اسلامشهر