جهت ثبت آگهی تماس بگیرید

(روی شماره کلیک کنید)

جهت ثبت آگهی پیام دهید

(روی آیکون کلیک کنید)

آدرس و شماره تلفن مرکز اپیلاسیون در اسلامشهر

آگهی بیشتر...

شماره تماس و آدرس بهترین مرکز اپیلاسیون در اسلامشهر را در این صفحه از وب سایت اسلامشهر آنلاین می توانید مشاهده کنید اپیلاسیون و وکس در اسلامشهر به تفکیک خیابان های قائمیه، باغ فیض، ۱۵ متری و ۲۰ متری امام خمینی، موسی آباد، شهرک الهیه و ایران زمین، شهرک گلها، شهرک توحید، شهرک الله اکبر، چهاردانگه ، واوان و احمد آباد مستوفی در سایت اسلامشهر آنلاین ثبت شده است.

  • اپیلاسیون اسلامشهر قائمیه
  • اپیلاسیون در اسلامشهر در کاشانی
  • اپیلاسیون در اسلامشهر باغفیض

مرکز سالن اپیلاسیون بدن چه خدماتی را ارائه می دهند؟

یکی از اقدامات زیبایی که خانم ها و آقایان انجام می دهند  اصلاح موهای زائد است که به این کار در زبان انگلیسی  waxing یا وکس کردن می گویند و در زبان فارسی به خدمات پاکسازی موهای زائداز صورت و بدن  اپیلاسیون گفته می شود. هر چند کارهای دیگری مانند اصلاح با تیغ و ماشین اصلاح و همچنین پودرهای موبر و لیزر موهای زائد هم در بین بانوان و آقایان مرسوم است اما اپیلاسیون بدن در اسلامشهر مورد استقبال برخی می باشد .
اپیلاسیون یک کلمه فرانسوی است و به معنای از بین بردن موهای زائد است. در این روش موها باید از ریشه کنده شوند. این شیوه بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد است که روش های مختلفی دارد. استودینگ، الکترولیز و لیزر موهای زائد در کلینیک لیزر یکی از روش های رفع موهای زائد بدن است. روش استفاده از موم یک روش سنتی و رایج است که طرفداران زیادی دارد.
اپیلاسیون بدن به دو صورت گرم و سرد انجام می شود. موم گرم یک روش رایج با نتایج بهتر است. در این روش موم تا دمای مناسب گرم می شود و روی بدن پخش می شود. سپس با یک پارچه برداشته می شود. اما موم سرد روی تارها و پارچه های آماده شده استفاده می شود، به کار می رود و مستقیماً به پوست می چسبد و باید برداشته شود.
قیمت اپیلاسیون بدن در اسلامشهر

یکی از مواردی که ممکن است بسیاری از افراد زیر سوال ببرند، قیمت و هزینه موم است. هزینه اپیلاسیون اسلامشهر  در آرایشگاه های مختلف متفاوت است. این هزینه معمولاً به ناحیه ای از بدن که قرار است روی آن کار شود بستگی دارد. عواملی مانند نوع و مقدار واکس مصرفی و نحوه ساخت آن نقش مهمی در تعیین قیمت واکس دارد. با استفاده از خدمات اپیلاسیون با نرخ های تخفیفی و با تخفیف های مختلف می توان هزینه وکس تمام بدن را کاهش داد.

استفاده از دستگاه گرم کننده موم

ماشین واکس ماشینی است که موم را ذوب می کند. داشتن یک دستگاه اپیلاسیون برای هر سالن زیبایی مهم است و هنگامی که برای انجام این روش به آن مو مراجعه می کنید، به دستگاه اپیلاسیون آن سالن زیبایی توجه کنید. این دستگاه قادر است موم را به درجه مناسبی گرم کند. به طوری که دمای موم پوست شما را نسوزد و آنقدر سرد نباشد که کارکردن آن سخت شود.

استفاده از موچین برای دستیابی به نتایج بهتر

برخی از مراکز اپیلاسیون در اسلامشهر برای تمیزی و رضایت بیشتر پس از اپیلاسیون از موچین استفاده می کنند. درست است که این کار در به دست آوردن نتیجه بسیار موثر است اما حتما از موچین استریل استفاده کنید.
موچین می تواند بسیاری از بیماری ها را گسترش دهد. البته موچین را می توان به راحتی تمیز و استریل کرد. از شخصی که این کار را برای شما انجام می دهد بخواهید موچین جلوی چشم شما را با الکل و پنبه تمیز کند.

رعایت نکات مراقبت از پوست اپیلاسیون اسلامشهر

سوختگی  بر اثر موم داغ یکی از مشکلاتی است که برخی از زیباجویان با آن مواجه می شوند. شخصی که موم  وکس را گرم  می کند ممکن است موم را خیلی داغ کند و زمان کافی برای خنک شدن آن نگیرد. بنابراین قبل از انجام کار از موم بدن خود بخواهید که دما و گرمای موم را بررسی کند و مطمئن شوید که دمای موم در دمایی نیست که پوست شما را بسوزاند.

نکاتی که هنگام اپیلاسیون بدن در اسلامشهر باید به آن ها توجه کنید

برای اینکه از اپیلاسیون موهای زائد خود بهترین نتیجه را بگیرید بهتر است نکات زیر را رعایت کنید:

  • طول موهای زائد شما می بایست بین ۲ تا ۳ سانتی متر باشد. اگر کوتاه تر از این است زمان کافی دهید تا بلند شود و اگر بلندتر از این است آن را با قیچی کوتاه کنید و بعد به مرکز اپیلاسیون در اسلامشهر مراجعه کنید.
  • تا ۵ روز قبل از اپلاسیون از برخی از کرم ها استفاده نکنید کرم های حاوی رتینول را به هیچ هنوان مصرف نکنید این کار باعث می شود لایه ای از پوست صورت شما هم کنده شود.
  • برای کاهش درد اپیلاسیون می توانید از کمپرس آب یخ در آن ناحیه یا قرص پروفن و یا ژل های بی حس کننده استفاده کنید.
  • پیش از اپیلاسیون از استحمام خودداری کنید چون این کار باعث می شود چربی طبیعی پوست شما از بین برود و کشسانی پوشت کم شده و درد افزایش یابد.
  • بر خلاف تصور عموم که فکر می کنند کافئین موجود در قهوه می تواند درد اپیلاسیون را کاهش دهد باید بگویم که نوشیدن قهوه پیش از وکس شمارا هشیار تر کرده و حس لامسه شما نیز تحریک می شود.

بهترین مشاغل مرتبط در اسلامشهر