جهت ثبت آگهی تماس بگیرید

(روی شماره کلیک کنید)

جهت ثبت آگهی پیام دهید

(روی آیکون کلیک کنید)

لیست بهترین دکتر طب سنتی در اسلامشهر

آگهی بیشتر...

لیست بهترین دکتر طب سنتی در اسلامشهر در این صفحه از وب سایت اسلامشهر آنلاین در دسترس همشهری های محترم قرار داده شده است. دکتر طب سنتی برای مسائل مربوط به  زنان، برای کمردرد و زانو درد برای رژیم های لاغری، برای تنبلی تخمدان، برای ریزش مو و بارداری و سایر مشکلات جسمی مورد استفاده می باشد. در کنار طب سنتی لیست بهترین دکتر طب سوزنی در اسلامشهر و نیز اعمال یداوی مانند شکسته بند در اسلامشهر نیز در این لیست قرار دارد که باکلیک روی هر آگهی می توانید جزئیات مربوط به هر کدام را مشاهده کنید.

  • طب سنتی قائمیه اسلامشهر
  • دکتر لطیفی طب سنتی اسلامشهر
  • دکتر طب سنتی در اسلامشهر نی نی سایت
  • مطب دکتر مختاری طب سنتی اسلامشهر
  • دکتر مختاری طب سنتی اسلامشهر نی نی سایت
  • دکتر مختاری طب سنتی قائمیه
  • طب سنتی در باغ فیض اسلامشهر
  • دکتر هادی حسینی طب سنتی اسلامشهر
  • دکتر مزیدی طب سنتی اسلامشهر

ویژگی های بهترین دکتر طب سنتی در اسلامشهر؟

در این بخش می خواهیم به ویژگی های یک دکتر طب سنتی خوب در اسلامشهر بپردازیم و شما را با وظایف کلینیک طب سنتی آشنا کنیم. مطالعه این بخش به شما در انتخاب متخصص طب سنتی اسلامی کمک شایانی می کند.

مدرک پزشک طب سنتی

پیش از مراجعه به مطب طب سنتی می بایست مدرک پزشک طب سنتی خود را بررسی کنید. دکترهای طب سنتی معمولا دو دسته هستند دسته ای از دکترهای طب سنتی دارای مدرک پزشک عمومی هستند و دکترا یا پی اچ دی طب سنتی دارند. این افراد از دانشگاه های معتبر سراسر ایران یا جهان مدرک دریافت می کنند. دسته دوم افرادی هستند که دوره های طب سنتی و طب اسلامی را زیر نظر اساتید این فن آموخته اند و مشغول به طبابت در این زمینه هستند. در انتخاب بهترین دکتر طب سنتی در اسلامشهر شما مختار هستید که یکی از هر دو نوع دکتر طب سنتی را برای درمان خود انتخاب کنید.

تجربه کاری بهترین دکتر طب سنتی در اسلامشهر

طب سنتی و طب سوزنی از جمله رشته های پزشکی هستند که تجربه درمانگر در آن ها حرف اول را می زند هر چقدر تجربه دکتر طب سوزنی و سنتی بیشتر باشد و مراجعه کنندگان بیشتری را درمان کرده باشد و به اصطلاح رزومه قوی تری داشته باشد می تواند گزینه مناسب تری برای شما باشد.

میزان رضایت مراجعه کنندگان

یکی از شاخص های مهم در انتخاب دکتر طب سنتی خوب در اسلامشهر، سنجش میزان رضایت مراجعه کنندگان است. سعی کنید با پرس و جو از اطرافیان خود که با مراجعه به دکتر نتیجه گرفته اند دکتری را انتخاب کنید . همچنین در صفحه هر پزشک طب سنتی در وب سایت اسلامشهر آنلاین بخش نظرات فعال می باشد که می توانید هم نظر خود را ثبت کنیدو هم از نظرات سایرین بهره بگیرید.

بهترین دکتر طب سوزنی در اسلامشهر

طب سوزنی یکی دیگر از شیوه های درمان با رویکرد کل نگر می باشد که می تواند هم به عنوان پیشگیری و هم درمان بیماری ها مورد استفاده قرار بگیرد. طب سوزنی یک درمان مکمل سنتی با ریشه های تاریخی در چین است. این شامل وارد کردن سوزن های کوچک در قسمت های خاصی از بدن و تحریک آن شبکه عصبی است. مطالعات نشان داده اند که طب سوزنی می تواند به مدیریت درد مزمن، آرتروز، سردرد و میگرن کمک کند. طب سوزنی خطرات و عوارض جانبی کمی دارد و پزشکان برای انجام روش های طب سوزنی باید مجوز داشته باشند.

 

بهترین شکسته بند در اسلامشهر

شکسته بندی یکی از اعمال یداوی زیر مجموعه طب سنتی است. شکسته بند محلی در اسلامشهر زمانی به کار می آید که بر اثر ضربه یا سانحه و یا به مرور زمان استخوان ها دچار آسیب شوند. در رفتگی دست و پا و انگشتان ، دیسک کمر ، شکستگی در ناحیه های مختلف بدن همه از جمله مواردی است که علم شکسته بندی ادعای درمان آن را دارد. هرچند باید در نظر داشته باشید که این تصمیم خود شماست که از یک شکسته بند برای درمان خود استفاده کنید و یا به پزشک متخصص ارتوپدی در اسلامشهر مراجعه کنید.

 

داروهای طب سنتی

همان طور که می دانیم زمانی که به پزشک عمومی یا متخصص مراجعه می کنیم می بایست داروهای تجویزی را از داروخانه تهیه کنیم. در درمان طب سنتی نیز از یک سری داروهای گیاهی و اصلاح سبک تعذیه استفاده می شود. برخی از مراکز طب سنتی دارای داروخانه مجزا هستند اما در این موارد عطاری در اسلامشهر به عنوان داروخانه عمل می کند و می توانید داروهای تجویزی را از عطاری ها تهیه کنید.

بهترین مشاغل مرتبط در اسلامشهر