بازار مبل چهاردانگه را می توان یکی از اصلی ترین بازوهای اقتصادی مردم چهاردانگه دانست. شاید تا مدت ها بازار مبل چهاردانگه مهجور واقع شده بود و همه برای خرید مبل به بازار یافت آباد  مراجعه می کردند اما چهاردونگه حالا به یک رقیب سرسخت برای بازار یافت آباد تبدیل شده است. در ادامه بیشتر در مورد این موضوع صحبت می کنیم. 

آدرس بازار مبل چهاردانگه کجاست؟

بازار مبل چهاردونگه در شهر چهاردانگه از توابع شهرستان اسلامشهر و در حاشیه جنوب غربی شهر تهران واقع شده است. شهر چهاردانگه حول محور اتوبان آیت الله سعیدی یا همان جاده ساوه شکل گرفته است. به راحتی می توانید از طریق اتومبیل شخصی از محور آیت الله سعیدی به این منطقه برسید. 

تمرکز بازار مبل فروشی در خیابان رحیمی است. همچنین دو پاساژ بسیار بزرگ مبلمان در رو به روی امامزاده عباس قرار دارد. 

دسترسی مترو به بازار مبل چهاردونگه

شاید سوال شما هم باشد که نزدیک ترین ایستگاه مترو به بازار مبل چهاردانگه کجاست؟ در جواب باید بگوییم که مترو چهاردانگه در حال احداث است. که در صورتی که این ایستگاه شروع به کار کند به راحتی می توانید در این ایستگاه پیاده شده و باپیاده روی چند دقیقه ای به بازار مبل برسید. 

اما تا زمان بهره برداری مترو چهاردانگه، نزدیک ترین مترو به بازار مبل، ایستگاه آزادگان است. ایستگاه آزادگان در خط آبی رنگ یعنی خط ۳ مترو قرار دارد . یک سر این خط ایستگاه قائم و سر دیگر آن مترو آزادگان است. 

پس از پیاده شدن از مترو می توانید سوار اتوبوس و تاکسی های چهاردانگه شوید و با طی مسیر ۵ الی ۱۰ دقیقه ای به بازار مبل اسلامشهر برسید.

مزایای خرید مبل از چهاردونگه

چند دهه ایست که استفاده از مبلمان در منزل، توسط ایرانی ها مورد استقبال قرار گرفته است. پیش از این مردم بیشتر از فرش و پشتی استفاده می کردند. همزمان با ترند شدن استفاده از مبل در خانه ها، کارگاه های شهرک صنعتی چهاردانگه نیز دست به کار شدند و صنعت تولید مبلمان و صنایع وابسته به آن در چهاردانگه رونق گرفت. 

در ابتدا چهاردانگه یکی از تامین کنندگان مبل، بازار بزرگ یافت آباد بود. و تنها کارگاه های مبل سازی در این محدوده قرار داشت. در ادامه با حضور مجتمع نگین و پاساژ های فروش لوازم مبلمان و دکوری منزل، عرضه مستقیم مبل ممکن گردید. در ادامه به مزایای خرید مبل از بازار مبل شهرک چهاردونگه اسلامشهر می پردازیم.

خرید بی واسطه مبل

چرخیدن یک محصول و کالا در دست واسطه گران، قیمت آن را تا چند برابر افزایش میدهد. با خرید مبل زا چهاردانگه شما بدون واسطه و یا باکمترین واسطه از تولید کنندگان خرید می کنید که این یک معامله دو سرد برد است. هم برای شما به عنوان خریدار مبل و هم تولید کننده که زحمت اصلی را می کشد.

خرید ارزان قیمت مبل

همان طور که گفتیم بسیاری از واسطه ها حذف می شوند که این خود باعث پایین آمدن قیمت مبلمان می شود. از طرفی کرایه مغازه ها یا حذف می شوند و یا بسیار پایین هستند. از این رو  قیمت های مبلمان منزل و ادارات  نسبت به  یافت آباد و سایر بازارهای مبل تهران با همان متریال  بسیار ارزان تر است. 

تنوع بالای مبلمان

بازار مبل چهاردانگه بسیار گسترده است و انواع مبلمان اداری، مبلمان های راحتی، چرمی، استیل، سلطنتی، نیمه استیل و غیره ارائه می شود. این مبلمان ها شامل؛

  • مبل ال شکل 
  • مبل لاوسیت
  • مبل تخت خواب شو 
  •  مبل بریج واتر
  • مبل انگلیسی 
  • مبل شزلون
  • مبل نیمکتی 
  • مبل کلاسیک 
  • مبل سلطنتی 
  • مبل لاوسون
  • مبل تاکسیدو 
  • و غیره 

دسترسی آسان به بازار مبل چهاردانگه

همان طور که در بخش دسترسی ها به بازار مبل گفتیم. بازار مبل چهاردونگه بر سر راه ارتباطی جاده ساوه قرار دارد و دسترسی به آن با اتومبیل شخصی بسیار آسان است و تنها ۲۰ دقیقه با مرکز تهران فاصله دارد. از طرفی بازار مبل فاصله بسیار کمی با مترو آزادگان دارد که حضور افرادی را که می خواهند از حمل و نقل عمومی استفاده کنند را هم  فرآهم می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *